Alla inlägg under mars 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 31 mars 2011 09:50

Japp, tiden går och tiden försvnner med andra ord. =P Så jag hinner inte blogga.


Helgen var super JOnas föräldrar och syster var nere och hälsade på =) Vilket var super trevligt, hittade på en hel del under hela helgen =) Var bland annat på the studio =)


Belv hem till Sanna i tisdag =) Trevligt som alltid. I måndags fick vi oskar kasterad. Vilket gick super bra.


Och igår ja gjorde mycket men ändå inget =P


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 24 mars 2011 20:20

Japp, då var de tordag =)

Igår var de illa och sånt på kvällen hemma hos Sanna och käka jordgubbar =) Nice nice och super god mat =)


Idag var de upp tidigt och var iväg och köpte Timmies födelsedagspresent =) Hihi var ändå ganksa kul att åka iväg typ sex på morgonen =P


Sen var de till"jobbet" och efter de hem och fixa lite imorgon kommer ju stockholmarna ner så då får här ju vraa snyggt =P

Har ni hittat på idag?


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 23 mars 2011 11:42

Longlong long tmie sen =P


VAr på öland i helgen hur mysigt som helt och skuper kul att få räffa alla där. Saknar er ju...


Denna helgen blir de besök från stockholm =9 Ska bli kul ett tag sen man träffade Jonas föräldrar och hans syster nu..


Blir även till the studio vilket jag tcker ska bli super kul, men jag är ju foto nörd så de är väl därför:P


Idag efter jobbet blir de hem till sanna och grilla och massa sånt mys så de kommer bli super kul =)


Nä nu sa jag hem till mormor sen är de till Jobbet =)


Händer för er idag??


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 16 mars 2011 10:21

Bloggtorka de lux vet inte vad jag ska skriva... hmm haha

HAr iaf mest hängt med Sanna micke och Jonas även Andy har varit med någon dag =) Så trevligt trevligt =) Idag blir de satäda här hemma sen jobba sen träffa Sanna och Micke ikväll =) Så de är nice =)


Till helgen bär de av till öland =) Så bli super roligt =) Få träffa mina käka brödarar =) S och lilla coolingen =) Så de komemr bli en super helg =)



Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 9 mars 2011 10:24

Japp, då var de rdan onsdag.

 

Var fullt upp på jobbet iågår vilket bara var jätte kul =)

Innan jag var och jobbade så kollade jag på en lokal men den var helt förstor och inte alls min stil av ställe, tyvärr men så är de :P

 

Efter jobb så hem ta de lungt jonas körde på träning. Dock en timme för tidigt för han hade ingen koll på läget=P men ändå. JAg gick hem till mamma och var där hela kvällen =)

 

Sen när Jonas kom så blev de att gå hem och kolla lite tv sen sova =)

 

Sen har ju kllat runt på lite lokaler och annat så fann jag denna http://www.foodstation.se/ gå in på prudokter och bageribil så ser  ni =) Känner att de inte hade varit helt fel med en sådan =) Hahha

Vad hade ni tyckt om en sådanhär bil??

 

 

Händer idag då?

Jobb, sen hem och fixa och efter de blir de hem till Sanna =) Så de känns som en toppen dag med andra ord =)

Bara min förkylning hade blivit bättre =)

 

Nä nu ska jag fixa till mig och kankse gå hem till mormor var ett tag sen nu =)

 

Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 8 mars 2011 20:31

Jag hålle på att bli galen!!!!

 

Vill bara hitta ett nytt ställe som jag kan diva få en lön och livet bli perfekt, men vart finns detta stället????????

 

Vill ju nu!!!

 

Någon som har ett cafe över som dom vet är till salu eller som ska hyras ut i mlaö trakten till ett bra pris???

 

Puss

Emma

=)

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 7 mars 2011 08:35

Så länge send e v ar jag skrev trodde ag hade skrivit er. menmen. Nu tä'nkte jag iaf skriva lite.

 

Hekla veckan har jag hängt med Sanna Micke och Jonas =) Träffade Anna en stund i måndags . Sen var de lite tjejmiddag med vin och så i torsdags =) Riktigt nice =)

 

Fedags var de movie hos Sanna =) Vi kollade på Taken, sjukt bra film, ni bör se den =)

 

Lördags komemr inte ihåg vad jag gjorde p¨å dagen, hahah vilket mine jag har men JO just de jag städae och Träffade Anna =)

PÅ kvällen var de lite middag och lite vin och annan god dricka med Anna Sanna Micke Andy jag och jonas =)

 

Går dagen då?? Jonas hade match så jag var med och stod och sålde caffe och lite sånt =9 Trevlit trevligt, blev ändå att man drog in en del till klubben =) Efter de blev de en prommenix till mobilia och giock en runda där och kollade lite kläder och så =) Sen bar de av hem och bara slappa kolla på film och sen började vi kolla på Band Of Brothers, super bra serie måste jag säga JOnas har set den många gånger innan men jag har inte set den. Som tur är har vi denpå dvd så kan kolla in den så mycket som möjligt =) Hhah

 

Dagen idag då? Nu inget tills jag ska och arbetsträna.

 

Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 1 mars 2011 10:55

Japp, då hinner msn blgga för en gångs skull =p HaHh


Helgen var super de var festa träffa kompisar fira mormor och massa annat kul =)

Igår var de att arbetsträna och sen hem till Anna och Efter de blev de en tur till Sanna och kolla film =) Och de var lika trevligt sälskap somd e varit den senaste veckan =)


Är dock lite sämre med min handleder har börjat få omnt i min tumme igen så vi får se hur de blir under dagen annars får jag se till att ta mig ner till arbetsförmedligen imorgon och höra hur jag ska göra...


Dagen idag då? Arbetsträna, sen till Sanna =) Så de blri en super dag =)


Händer för er idag?


Puss

Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards