Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

EFTERLYSER MARCO ARVEBRO

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 21:29

Min lillebror är försvunnen

Är de någon som set eller hört ifrån han så hör av er till mig emma på 0707514122

eller enligt nedan

Efterlyser Marco Arvebro, sist ngn i familjen hörde ngt från honom var förra ons, är det någon som hört eller sett ngt, hör gärna av er till hans pappa bigjim 0704884321 eller Heike, på 0738161760


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 3 februari 2012 13:25

Börjar med att skriva lillebror hörde av sig inatt, så vi vet att han är okej iaf. Sitter på jobb just nu och har lunch. Har fått in massa nya badkläder som är så fina. Så ska ni shoppas badkläder är de twilfit som gäller okej? Om. Dagen och mo...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 10:13

Då är de jobb som gäller idag och iväg på spa :) hade behövt komma till jobb tidigare men ja jag kunde inte avboka de och välja en annan dag tyvärr. Blir ju även jobb imorgon så de är nice :) Sen har min ena lillebror försvunnit Marco arvebro. H...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 26 januari 2012 22:03

japp, då började man agen med att köra mamma till någon kurs som hon skulle gå via jobb =) så de var upp vid halv åtta tiden =) Efter der var de hem fixa frulle sen göra sig klar för att åka och fixa med banken =9 Vilket allt gick jätte bra =9 sen ha...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 25 januari 2012 10:56

Det var ett tag sen jag bloggade här. Menmen jag bloggar nästan varje dag minst en gång om dagen på www.urenbrudssynvinkel.bloggplatsen.se så ni får gå in och läsa lite där =)   Känns som de är fullt upp varje dag. Finns alltid något att göra är ...

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards