Direktlänk till inlägg 11 januari 2012

En grej och en runda med Mia

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 11 januari 2012 21:25

Lite sämre med uppdatering här än på bröllopsbloggarna. Menmen så är de. Idag hur har dagen varit då? Tog de lungt under hela morgonen, prövade lite kläder och så och kom fram till att en massa kläder passa som ej gjort de sen2008 så jag blev ju väldigt nöjd, även fler kg skall rasa så är detta ett stort steg vilket gjorde att jag känner mig mer peppar till träning än tidigare :) efter slappe morgonen blev de fika hemma hos mormor och Bengt. Där efter skulle jag, Jonas och mamma och kolla kyrka, men ja de gick som de gick läs allt om de här www.urenbrudssynvinkel.bloggplatsen.se så ser ni hur de gick. Efter de åkte Jonas hem för att plugga, han fick inte gjort så mycket i förmiddags då jag störde han hela tiden..... Förlåt love.... Menmen jag åkte iaf hem till mamma för att gå igenom lite lådor från hennes källare och kastade massa skit kändes skönt :) efter besök hos mamma åkte jag och hämtade upp Mia körde ut till sanna och lämnade en grej dör snabbt för att sedan köar tillbaka till Mia för att gå en runda och nu är jag hemma och ska snart äta. Känns inte alls bra att äta middag så här sent men de känns bättre att äta ,idag än inte äta middag alls. Hur har eran dag varit? Puss Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 3 februari 2012 13:25

Börjar med att skriva lillebror hörde av sig inatt, så vi vet att han är okej iaf. Sitter på jobb just nu och har lunch. Har fått in massa nya badkläder som är så fina. Så ska ni shoppas badkläder är de twilfit som gäller okej? Om. Dagen och mo...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 21:29

Min lillebror är försvunnen Är de någon som set eller hört ifrån han så hör av er till mig emma på 0707514122 eller enligt nedan Efterlyser Marco Arvebro, sist ngn i familjen hörde ngt från honom var förra ons, är det någon som hört eller sett ...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 10:13

Då är de jobb som gäller idag och iväg på spa :) hade behövt komma till jobb tidigare men ja jag kunde inte avboka de och välja en annan dag tyvärr. Blir ju även jobb imorgon så de är nice :) Sen har min ena lillebror försvunnit Marco arvebro. H...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 26 januari 2012 22:03

japp, då började man agen med att köra mamma till någon kurs som hon skulle gå via jobb =) så de var upp vid halv åtta tiden =) Efter der var de hem fixa frulle sen göra sig klar för att åka och fixa med banken =9 Vilket allt gick jätte bra =9 sen ha...

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards