Alla inlägg under april 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 29 april 2011 16:14

Ja då jobbade man tidigt idag på jobbet nice nice. Blev hem och kolla bröllopet från England som en annan pansionär =) Men de gillas måste ju ha kolla på läget =P Sen blev  de fika hos mormor. Och nu har jag inte gjort något vettigt mer än bakat lite här hemma och så =) Ikväll blir de svedal och grilla nice nice =) De gillas =)


Nä men om man skulle hoppa in i ducshen och sen ta sig en cider ;)


Händer för er idag då??


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 28 april 2011 11:04

Ja redan torsdag ganska skönt med kort vecka =)

HAr gått in för detta med träning nu känner jag, fast de är framför tven. Har vi active och de hjälper är kul och förbränner det gillas =) Så jag har träningsvärk som är sjuk men än då :P Men de är riktigt skönt att käna att man lever =)

Igår efter jobb var de hem träna, plocka med tvätten och sen så var klockan typ 23 så då var de sängen som gällde =)


Idag är de jobb sen kaknske träffa Anna =) Och knaksnke om jag hinner köra ett träningspass till. HAr ju redan kört en gång idag =)


Händer för er idag?


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 27 april 2011 09:32

Helt sjukt så mycket tvätt vi hade idag, jag har nog aldrig tvättat så mycket på en gång. men så är de när man missa tvätt tiden. Menmen snart klar nu hänger allt på tork och skall snart bara hämtas upp.


Hur var dagen igår då?

Blev ju jobba och så, efter de hem och fixa lite sen efter de var jag och jonas ute och sprang(ja, jag sprang med) och gick mina knä pallar inte att springa så mycket men jag sparng dock. Efter de var de hem till mamma en snabbis sen rann tiden och väg och klockan var halv tio. Så insåg vi att vi hade inget bröd eöller något alls hemma så de blev en snabb tur till maxi.


Nä tvätten kallar.


Skriver mer sen =)


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 26 april 2011 09:04

Ja, då vr e ett bra tag sedan jag skrev, men som sagt bloggtorka delux =(


Ivilket fall som så har jag Jonas och Oskar spenderat påsken i stockholm =) Vilket var mycket trevligt och roligt =) För varje gång jag är där inser jag mer och mer hur mycket jag älskar den staden =)


Blev en del bakning lite tårta och baklser och lite beskvier där uppe =) Gott och trevligt =9 Har ätit super gosd mat hela helgen =) Blev en grta i torsdags när vi kom upp som var smaskens och fedga var de lax som var super god och lördag var de file som  med var helt super duper och söndag var de resturange som gällde =) Så de har varit bra med mat och godmat =)


Blev lite shopping med, lite kläder lite till hemmet och lite till kusinen =) DDock inga oödiga köp utan bara sånt som anväds och kommer anvädas =)


DÅ vi hade Oskar med oss blev de till att sanna lite på vägen men ändå inte så mycket han var suer duktig och sov typ hela resan , så vi har ju lyckats med enbra katt som gillar att åka bli och har inget emot att åka i väg =) Så de är vi väldigt nöjda med =)


Är ju dock ine så lång tid tills vi åker upp igen typ två månader knappt de men då blir de en tur till dalarna med =) Kommer bli super nice =)


Hur ser dagen ut idag dÅ?

Får se om de blir en prommenix har e bestämmt mig än sen är de till jobb vid ett tiden som gäller =) Blir väl även en fika hos mormor =)


Hur har er påsk varit??


Puss

Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards