Alla inlägg under november 2011

=)

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 30 november 2011 20:05

någon dagar sedan jag skrev igen. men härrom dagen hade jag sjuk huvudverk så befattade mig inte ed ipad eller data alls. igår var de personal julfest så jag hann helt enklet inte :) Menmen ideag hinner jag skriva lite. Har inte gjort så mycket idag mer än varit hos mormor och bengt, tömt de sista ur ett förråd och träffat lille bror =) Menmen de har varit kul än då =) NU är jag hemma hos mamma. Känns som evigheter sen sitst jag var här... Händer annars då? Vi ska kastrerar lillkatten på måndag och i helgen blir de massa fest och annat kul =)


HUr går de för er då??


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 26 november 2011 11:31

JapP då var de lördag. Jag har jobbat hela veckan vilket har varit super kul och Jonas har haft skola hela veckan. Idag blir de till pandurohobby sen hem till mormor och Bengt för fika sen ikväll är de middag hos Madde och Tony vilket ska bli jätte kul :) imorgon bär de av till Ullared med Mia iaf, Anna kanske med ska med men får ju se om hon ringer upp. ( Anna fatta vinken har ringt de några gånger, så ring upp tack ;) ) nästa vecka är de praktik igen som gäller och på tisdag är de julfesten hos Therese onsdag träffa Lillebror så känns som även kommande vecka bli toppen. På måndag ska av kolla brudklännigar med mamma :) så kommer bli en super vecka :) nej nu ska jag iväg Jonas står och stirrar på mig hahhah. Hur har ni haft de? Pussa Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 24 november 2011 13:44

Då har jag inTe gjort någon uppdatering någonstans på ett par dagar har jobbat en del sen har jag varit trött och bara myst med Jonas så därför har de varit datafritt för min del. Som sagt jag har jobbat och de är super kul. Så ska ni ha lite kul julklappar så titta in på twilfit. Nya underkläder till dig kan ju vara en bra julklapp till din kille ;) eller varför inte några mysiga strumpor till mamma eller mormor. Jag var dock och tränade i tisdagskväll, får se om de blir idag med eller inte beror på när jag ska träffa Mia,. Skulle egentligen ha varit och kollat in lite brudklännigar idag men jobb går ju först så får ta och göra de en annan dag :) är ju mer än ett år kvar men känns som tiden bara kommer att försvinna så man måste börja i tide med allt sånt. Hur har ni haft de? Puss Emma

Mat

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 21 november 2011 19:18

I bilen på väg till Sanna just nu så passar på att blogg lite. Blir snabb mat idag till middag känns som de var evigheter sedan.... Har varit på praktik idag som var super kul som vanligt :) har inventerat lite vilket kankse inte är jätte kul men du lär dig vad de finns och hur de känns och vad de kostar så de är egentligen de bästa du kan göra så du har lite koll på läget vilket gillas. Imorgon blir de inte praktik fråns på eftermiddagen kvällen så då känns de som de blir lite att göra. Nej ska bestLila mat nu så skriver sen igen. Puss Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 20 november 2011 13:19

Vad tycks om denna? Hade den funkat som tärnklänning? Dock med någoting överhttp://www.bubbleroom.se/tjej/klanningar/marama-dress-pearl-blushPussa Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 20 november 2011 10:35

Då var man på partaj i Skivarp igår, super trevlig. God mat och dricka och trevligt sällskap. På dagen var de praktik som gällde, det var en hel del att göra super kul :) trivs verkligen och igår var de verkligen kul kändes som ett prov , då där var lite mer att göra men som sagt love it. Hehe nej detta blir bara detta korta inlägg nu. Ska käka fulle hemma hos Micke och Camilla :)

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 19 november 2011 01:11

http://www.alltombrollop.com/planering/vigsel/gaa-mot-stroemmen-(1).aspx De månaderna vi har pratat om

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 18 november 2011 23:05

Så, var precis inne på blondinbelLa och läste och hon hade handlat massa fina underkläder från twilfit och lagt upp bild på sommar känns som vi får en del brudar i helgen som vill ha likadana underkläder som Bella helhet. Kan dock bli kul och sen är de ju inte illa med den reklamen eller. Alltid kul när man har fullt uppp och jobbar :) me like :) är själv sugen på den ena bh hon hade köpt har rt och spanat på den på jobb flera gånger tycker den är sjukt snygg och fin, har en sedan innan fast en annan färg men den rosa är ju bara så jaaaagggg :) hahha. Men ändå. Imorgon blir de praktik och på kvällen R se skivare som gäller och sen Skurup då vi ska Nanna kudden hos Micke och Camilla. Ko mer bli en kul och trevlig helg känner jag :) sen på söndag ska vi träffa Petra Anders och Jesper och sen ska jag fixa lite med fritidkoniten och efter de blir de hem till sanningen för pan am och de nya programmet som börjar innan de. Så kommer bli en toppen söndag. Sen är de ju måndag igen Gud vad tiden går snabbt. Hahha men den gör ju de när man har roligt. Hahha puss Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards