Alla inlägg den 11 november 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 11 november 2011 21:08

Har haft en toppen dag på praktiken :) har inte hållet på så mycket med kunder men jag har fixat lite med strumpor och hängt rätt grejor och klätt på dockor och så vilket jag tycker är jätte kul och ändå givande. Som sagt håll tummarna på att jag får iaf lite tider kankse tillkommer en helt tid så hade jag art överlycklig. Men ska som sagt toppen dag på jobbet. Efter jobb belv de middag hemma hos mormor så bara slappat ju. Och nu blir de film mys med Jonas sällskapsresan står på tur idag så de blir den då de är snö. Vill ju ha lite julkänsla över de hela :) hahha hur har ni haft de? För er som inte vet bloggar jag på bröllopstorget med. Där heter bloggen någon gång :) puss Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 11 november 2011 21:08

Har haft en toppen dag på praktiken :) har inte hållet på så mycket med kunder men jag har fixat lite med strumpor och hängt rätt grejor och klätt på dockor och så vilket jag tycker är jätte kul och ändå givande. Som sagt håll tummarna på att jag får iaf lite tider kankse tillkommer en helt tid så hade jag art överlycklig. Men ska som sagt toppen dag på jobbet. Efter jobb belv de middag hemma hos mormor så bara slappat ju. Och nu blir de film mys med Jonas sällskapsresan står på tur idag så de blir den då de är snö. Vill ju ha lite julkänsla över de hela :) hahha hur har ni haft de? För er som inte vet bloggar jag på bröllopstorget med. Där heter bloggen någon gång :) puss Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards