Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 21 oktober 2011 10:57

Härliga fredag morgon. Solen skiner de är lagom kallt och då. Morgonen har varit hittilsså de gillas. Jonas är i skolan och jag väntar på att han skaböi klart så vi kan hitta på någoting kul denna dag. Igår var praktik för min del som gällde. Innan praktiken var Anna hemma hos oss hela. Morgonen och förmiddagen nice nice. Ikväll är de iaf att kolla vampyrfilmerna ja dom ni vet den som har premiär nu snart. Kan ej stava de ja. ,en ni vet viöka filmer jag menar, ska kolla dom med Mia jessi och irre hemma hos irre vet ej om de kommer fler mycket möjligt, har noll koll. Hahah. Vad händer annars då? Imorgon är de att hänga med Sanna på kvällen, så de kommer bli nice och kul. Vad händer för er?Puss Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 17 oktober 2011 21:05

Vet inte när jag skrev sist men jag träffade Mia en stund igår och sen hem ta de lungt och sen kom sanna hit. Blev god middag massa skitprat och mängder av skratt som vanligt när vi ses. Såg även den nya serien pan am vilket jag tyckte var super bra så de känns som jag och Sanna har dejt varje söndag nu framöver, eller vad säger du Sanna? Idag så skulle jag börja kl 12 men dom ringde och frågade om jag kunde komma kl 10 istället vilket var helt okej för min del så jag var där då. Vi började rean idag så där fanns och göra hela dagen vilket var super kul och sååååå mycket fint bi har på rean. Sen till alla er som gillar hanky pankt varför inte titta in till oss på mobilia och köpa två parsåna string för 349 istället för 400? Bra pris va sen kan ni ju även medverka i tö logen där ni kan vinna produkter från hanky panky för 5000kr , men de är ju bara om ni handlar något ni kan vara med och tävla dock behöver de inte vara av de produkterna :) nä nu har jag gjort alfs ses för mycket reklam för jobbet men de är ju så kul. Sen får man ju tänka lite går de bra för företaget kan de ju kanske anställa mig och de är ju det som är målet. Känns verkligen som jag kommit på rätt ställe, självklart är alltid konditoriet närmast mitt hjärta men detta kommer lätt på en andraplats sen känner jag lite så med att dom som känner mig vet hur mycket jag alltid har brunnit för underkläder och tycker de är super kul, men har ju inte över 40 behar över 100 par trosor med mera för att man inte gillar underkläder . Heheh nu är de kanal 3 som gäller. Alltid kul att kolla program om bröllop :) och massa sånt skoj. Hur har ni haft de? Puss emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 15 oktober 2011 20:49

Helt Död. Har inte gjort mer än legat på soffan och kollat film idag. Är mega förkyld och mår inte alls bra. Skulle varit på Pontus ett års kalas men så blev de inte då jag har mått skit hel dagen. Och sovit typ. Menmen är väl bra till måndag då de är praktik igen:) för de är ju inget jag vill missa. Händer annars då med er? Puss emmA

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 12 oktober 2011 21:12

Sådär ännu en dag av praktiken av klarad och de är sp sjukt kul. Jag längtar verkligen dit när jag inte är där. Så sjukt ball. Nu blir de lite käk och mys med Jonas. Kankse de tilll gled blir en film ikväll, vem vet? Imorgon r vi se vad dagen bjuder på kanske praktik om de ringer efter mig men de får jag ju se. Men hoppas de hade varit super kul:):):):)::) annars blir de bara att fixa här hemma. Men de kan var nice de med. Händer för er?Puss emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 11 oktober 2011 14:23

Då var de tisdag. Var på praktiken igår och de var super kul som vanligt. Efter de träffade jag Mikaela så de blev massa skit prat och lite shopping. Sen gick vi hem från mobilia så de var en nice prommenix. Kvällen sen var de bara mys med Jonas kollar 2 1/2 men. Skit ball tyckte jag(:) Dagen. Då vad bjuder den på? Sär hos mormor och bengt nu sen ska jag köra lite rundor med lillebror sen är de middag hos mormor och bengt och efter de är de hem till Annapanna och kolla dh nice kväll enligt mig:)PussEmma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 8 oktober 2011 19:12

Skoja med mig skrivit ett över lång inlägg så är de bort... Menmen är iaf hemma efter en super kul och lärorik dag på praktiken. Är lätt en av de bästa praktikerna jag har haft. Alla är snälla glada hjälpsamma och har ett leende på sina läpar man kan inte mer än vara super glad när man är där och ha kul. Sen är de jätte kul att få hjälpa kunder med allt fn strumpor till bhar till män som handlar till sina fruar och flickvän er. Vad göder resten av kvällen då? Nu håller Jonas på att göra middag, sen bär de av hem till bästa Sanna:) vad gjorde vi igår då? Var hemma hos Sanna och kollade film och pratade massa skit hahahaha... Hur har ni haft de? Lite komentarer från er läsare hade inte varit fel, vet ju att de är minst ett 20tal läsare typ så, som sagt lite komentarer:)Puss på erEmma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 8 oktober 2011 11:28

Lärda och de är årskull som gäller för min del. Jonas skulle nog vara så söt att han skulle stöda hela lägenheten tills det att jag kommer hem ikväll. De gillas. Sen inte nog med de han var så snäll och ställde och gjorde en matlåda till mig som jag ska ha på praktiken idag så gissa om man blir glad då, har gnag välderns bästa sambo eller vad? Vad händer för er idag? Något skvaller? Pussa emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 7 oktober 2011 18:11

Så då var de fredag igen, en vecka avklarad med praktik skola och massa skoj. Hade praktik idag och de var super kul som alltid. Ni vet väl att där är kampanj på twilfit nu tag 3. Strumpor betsla för 2 gäller hela strumpsortimentet även leggings så passa på. Med andra ord jag tycker de är jätte kul att jobba där och arbetskamraterna är jätte bra och roliga. Nu ikväll blir de träffa Sanna är påväg dit just nu så har blivit som en annan nörd bloggar i bilen och twittrar hela tiden typ. Haha men ni glömmer inte att ni kan följa mig på twitter? Noblin86Nej snar framme skriver kanske mer sen.Puss Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards