Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 5 oktober 2011 22:01

Angående det förra inlägget, min iPad har sitt eget liv när de gäller ord och stavning och jag har inte riktigt kommit överrens med denna om det så därför blir de lite konstigt, hoppas ni kan ha överseende med detta tills jag lärt migPussEmma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 5 oktober 2011 21:37

Så då var de onsdag, har varit morgonmöte på praktiken så jag fick gädda de andra anställda och dom var super trevliga, verkar vara ett super bra gäng och man märker att dom trivs ihop:) efter de var de direkt till skolan för lite uppdatering och så, men ja. Behövde inte gå dit nästa vecka utan skulle komma veckan därefter istället. Efter skolan blev de hem bytta kläder och hem till mormor och bengt för fika, blev att jag stannade där någon timme och visa grejor på internet mormor verkar digra iPad så kannas får jobba på att hon buffé skaffa en. Efter de hem så blev de att jag typ so ande för jag låg bara och mös med våra gosiga katter som bara vill pussas och mysa med en. När Jonas kom hem från praktiken var de att börja tvätta som gällde har gått helt okej idag trots att Torkel ört är lite sönder men de funkar ändå helt okej, bättre än sist iaf. Blev att jag gjorde korvstroganof till middag, gjorde för mycket så att säga så båda jag och Jonas kan ha mat låder med oss. Känns konstigt att behöva tänka på matlåda när man jobbade på dagis ingick en pedagogisk måltid och när man jobbar i bageri ingick alltid en bulle. Men å andra sidan känns de bättre att man måste ta med sig riktig mat och käka, jag gillar de iaf det blir inget slarv med maten då. Och nu kollar vi bara filmen på 6An och jag nördar mig med smurfspelet. Och även twitter nördar mig:pVad har ni haft för er idag då?PussEmma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards