Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 4 oktober 2011 22:17

Sitter jag och nördar mig med min iPad och Jonas spelar tvsoel inte illa. Måste säga att detta är något av de bästa köpen jag gjort. Funkar som min kalernder kan blogga när jag vill utan att de är konstigt som de var när jag bloggade via mobilen . Så ska ni göra ett bra köp så satsas på en iPad.Är nästan precis hem kommen från en fika på stan med Mia och massa skit parat med henne. Jag har även börjat twittra så känner ni för att följa mig på twitter är de noblin86 som gäller. Men som jag skrev i morse så tänkte jag ju försöka blogga mer med.PussEmma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 4 oktober 2011 10:27

Goder dag. Vad bjuder dagen på då? Nu är de att fixa till sig sen vet jag inte kanske hem till mormor och Bengt. Ikväll blir de att hänga med Mia blir massa skvaller och skit prat de gillas. Sen är de ju även sista sesongen av d h w och de kan man absulut inte missa ju.Vad har ni för planer för dagen?Puss emm

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards