Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 6 oktober 2011 11:50

Så då var de redan torsdag. Mamma ringde mig innan och frågade om jag var hemma och ja de var jag ju så hon kom hit, med en försenad födelsedags present till mig från Oskar och hanniball och de var filmen hata Göteborg gissa om jag blev glad. He heVad dagen bjuder på får vi se, jag vet så mycket som att lillebror kommer hit ikväll och vi ska käka middag och så. Blir kanske även att kolla hata Göteborg, de är ju ändå trots allt med mina brödra jag började kolla på den med efter varje gång vi hade festat så var de hata göteborg som gällde och bara vara. Bakis he he.Vad ska ni ha för er idag?Puss Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards