Alla inlägg under februari 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 25 februari 2011 20:06

Japp, nu var de några dagar sen. Varför har jag då inte uppdaterat?? Jag har arbetstränat haft miljontals grejor och göra innan jag har åkt dit sen på kvällen har jagt häng med JOnas Sanna och Micke så där har vi anledningen =)

 

Och vad händer ikväll då?+ JO som vanligt hänga med Sanna Jonas och Micke =) Men såååå ball vi har ihop =)

 

Hur har ni haft de???

 

Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 22 februari 2011 10:31

Ny dag=)

HAr sovit som en kratt inatt men de får ju funka ändå.

Jonas har fått jobb hela veckan så de är Nice =)


Nä blev ett snabbis inlägg ska träffa mamma nhu och gå en pommenix


Händer för er idag??


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 21 februari 2011 19:55

Haft en trevlig dag på jobbet =)

Blev mycket prat och så =)

En del skumma kunder med man ja de har man alltid =P HAhha

 

När Jonas hätade mig körde vi till arken och köpte mat  till Oskar och lite så, sen en snabbis hem till mormor och bengt och sen hem för att fixa middag men hann tyvärr inte göra klart middagen innan Jonas skulle träna så de bli mat när han kmmer hem istället. Sklle träffa Anna och kolla gossip och lite så men hon  har spytt så de passade inte alls att träffa henne. Så gumman jag hoppas du blir bra snabbt =)

 

Men blir att Sanna trillar in istället för Anna så de blir lika trveligt =)

KOmmer bli mycket skatt känner jag på mig =P AHahhaahah

 

Har ni gjort idag??

 

Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 21 februari 2011 10:49

Goder måndagmorgon =)

Har inte hänt så mycket än, sov ganska länge idag =p Men har dock hunnit att käka frulle så de är något =)

 

Sen är de någon som har ett jobb över till mig??

 

Är sjukt trött på att inte ha en lön eller få in pengar....

 

Nä nu ska jag fixa till mig och gå hem till mamma sen bär de av till Svansjön =)

 

Händer för er idag då??

 

Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 20 februari 2011 22:40

Japp,då har man kollat in BB och ja jag kommer givetvis följa de=P

 

Alltid kul att se sakndaler omka par och fok som flippar ut  =P

 

Imorgon blir de att arbetsträna sen träffa Anna panna =)

 

Nu kolla lite till på tv sen nanna kudden

 

Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 20 februari 2011 21:19

Då va det dags.....igen!!

Big brother 2011 is in the house och känner en nytändning inför de programmet faktiskt!

Hoppas de kan leva upp till kitty,dominque,linda,gynning m.m

Stora skor att fylla men de återstår och se.

Mycket intriger hoppas man på...hehe

Får se om man kan hitta sin favvo under dag 1 i huset!


//Jonas

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 20 februari 2011 18:49

Myssdag delux =) Varit på picknic åka bil gått enrunda och sovit hahha. JAg blev sjuk trött innan så jag somnade måste vara för all frisk luft vi fick när vi var ute och gick =) Oskar har givetvis varit med hela dagen, men den stakaren frös jätte mycket. Lite jobbigt för hur håller man en katt varm? Vi skulle ta på han en av hans tröjer innan vi åkte men när vi höll i den så satte han sig framför den kollade på mig sen tröjan sen mig igen sen slog han på tröjan . Så vi testade inte ens sätta på han den för de var ganska uppenbart att han inte ville ha den fast han nog hade behövs den då han frös jätte mycket....

Vi tog även  lite bilder idag men dom är ej inne på datan än men lägger nog upp dom lite senare ikväll så ni får se =)

 

Hur ser resten av kvällen ut då??

Nu blir de kolla lite tv, sen diska från igår och lägga in tvätt och lite sånt =)

 

Händer för er då?

 

Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 20 februari 2011 10:08

Goder morgon =)

Då har man vaknat upp efter en helt toppen lördag men massa skratta och så =P

Så vaknar man upp till helt underbart solsken inte illa alls =) Det gillas =)

 

Dagen idag då?? Jonas skulle baka muffins nu. Sen blir de till att packa piknick korgen och be ge sig ut i de gröna för bara ha mysigt och äta ute och gå små runder och köra en sväng. Så de kommer att bli en helt underbar söndag =)

 

Förväntade mig träningsvärk idag men så är inte fallet vilket kanske är tur, att säga att man har träningsvärk för man har skarttat för mycket kankse hade varit lite illa =P

 

Men jag kände ju är vi fem som träffades igår sååååå sjukt balll vi hade, och jag et inte när jag skrtattade så sist. Men å andra sidan brukar jag skratta sjukt mycket när jag umgås med Sanna. hahhaah men ändå de var sjukt ... Just de är då någon som tagit pulseeen idag??? Hahhahah

 

Nä jonas ka ju baka muffins nu så får gå ut och kolla hur de går för han =)

 

Vad händer för er idag??

 

Puss

Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards