Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 18 februari 2011 11:20

Japp, då är men redo för dagen, frullen är nere i magen och huvudväcken nästan borta =)

Så blir att traska bort till mamma nu sen allt de andra som jag skrev i de förra inlägget :P

 

HA en toppen dAG ALLA =)

 

Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 18 februari 2011 10:34

Ny dag nya tag. och mega ont i mitt huvud. kul kul eller inte. Inte alls kul att vakna med sån huvudverk.

HAr sovit super kasst i natt vaknat flera gånger. Sen vid 7 tiden vaknade jag av att Jonas mobil vibrerade, jag menar hallå hur lätt väckt är jag?? De som var bra var att Jonas hade fått jobb så de var ju bra att jag vaknade men ändå, JAg som ville ha lite sov morgon...

Sen gick han typ tjogo i åtta somnade om en stund men så vaknade jag av massa skrik från våningen ovan, sen tog de en liten stund så smsade Jonas och ja bara massa sånt hela tiden så jag har väl mer eller mindre varit vaken sen 7 mmen gick inte upp fråns 10 så de är väl därför jag har sån huvudvärck....

 

Nu ska jag snart käka frulle och efter de hem till mamma för att sedan köra och kolla på blommorna från begraningen igår och efter de arbestträna. Så de kommer ju bli en toppen dag :) Ikväll ska jag träffa Sanna så de kommer bli super kul =) Var så länge sen, tycker de är något vi får se till att ända på.

Ni kan ju alltid kolla in  Sannas blogg med om ni känner för de den är länkad i sidan  =)

 

Nä nu ska man kankse fixa frulle och kankse diska lite. HAde ju inte varit helt fel, vi har ett berg av disk....

 

VAd ska ni göra idag??

 

Puss

Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards