Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 19 februari 2011 16:18

Japp, då var man hemma igen efter en prommenix och efter att ha kollat på matchen. Säger bara fy bubblan vad kallt de var ute....

 

Men de var härligt med en prommenix...

Hur ser resten av kvällen ut då??

Nu fixa här hemma snart hoppa in i duchen sen ikväll blir de att umgås med Anna, Sanna, Timmie och Micke. så de blir en nice kväll. Blir kankse lite vin med =P

 

VAd ska ni göra ikväll??

 

 

Puss

eEmma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 19 februari 2011 10:59

Japp, lördag morgon =) Har varit uppe i tid idag för att tvätta och städa. Låter som en kul lördag va?? =P


Hur ser resten av dagen ut då?? Nu fixa här hemma, sen kolla på matchen som jonas killar spelar, sen hem fixa lite till hoppa in i duchsen och så, Sen i kväll laga middag och hänga med lite kompisar, känns som de blir en toppen lördag =)


Nu ska jag fixa tll mig för att bege mig ner till kulladalsip och kollar fotboll. Trodde aldrifg att jag skulel skriva en sådan sak och de är "bara" en träningsmatch, hmmm jaja så är de =)


VAd ska ni göra idag??


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 19 februari 2011 00:08

Hallå allihopa!

Jonas som skriver här,gårdagen till ära innehöll att bli väckt tidigt av ett sms som säger att jag skulle iväg och jobba vid kl.08.00

Va verkligen sköönt att komma igång med jobbandet igår.(Började bli rastlös hehe)

Efter en dag på jobbet så bar de av till Sanna för middag och filmtittning med Sambon min och givitvis Sanna då:)

Nu är man hemma och laddar inför matchen under lördagen mot klågerup på kulladals IP(Kom gärna och titta!)

 

Över till min älsklingen! :P

 

Japp, tycker Jonas fick med de mesta som har hänt idag =)

 

Morgondagen bjude på att tvätta till att börja med sen är de matchs för JOnas del.

 

Nä kudden kallar

 

Hur har eran dag varit??

 

Puss

Emma & Jonas

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards