Alla inlägg under februari 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 17 februari 2011 16:30

Japp, då var men hemma efter begravningen..

Det var en jätte fin begravning.

Med fina låtar och allt.

Kommer sakna henne jätte mycket.

Eller rättare sagt jag saknar henne redan och har gjort de länge.

Samtidigt som de kä'nndes bra att säga hjedå till farmor så känndes de super jobbig.

Men hon har de bra där hon är och jag kommer minas henne med gllädje och som en underbar farmor =)


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 17 februari 2011 09:52

japp, då ska man på begarvning idag. Lillebror och Store bror är redan här. Så ska vara social mot dom =)


Skriver mer sen


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 16 februari 2011 19:24

å har an muffins i ugnen och ja hjag vet vad ni tänker ska inte dom käka nyttigt jo de ska vi så vi får gå extra rundor i morgon istället :D

Så de blir kanske en tur till basse idag och bjuda han på muffins men vi får se om han  kan tänka sig att vi kommer över me en eller två muffins till han =P Hehe


Blev bara att käka rester till middag idag, men såå got de var. Länge leve HPsås =P haha


Nä nu ska jag vara störig och dampig mot Jonas.



Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 16 februari 2011 17:46

Japp, då var man hemma efter att ha arbestträna =) Gick hur bra som helst idag  =)


Sen får vi ju se vad kvällen bjuder på =) Lutar åt en prommenix med Jonas =)


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 16 februari 2011 10:38

Goder morgon =)


Japp onsadg och de blev ingen prommenix idag, då de blåser full storm känns de som, så får se till att gå ut och gå en extra runda imorgon =)


Hur ser dagen ut då? Nu tänkte jag käka lite frlle, sen pratade jag o Jonas om att åka och ta en kaffe någon stans och gå en runda innan jag ska iväg och arbetsträna =)


Efter de idag får vi se var de bär av eller hur kvällen blir =) JAg ska på begravning i morgon så lillebror kanske skulle sova här =) Men de är inte säkert än att han sover här vi får se. Annars får man hitta på något annat ikväll =)


Pratade med en gamalklasskompis från kristanstadtiden igår på msn, var kul att höra från han var ett tag sen nu an pratade med honom =)


Fick ett super gulligt mms nu på morgonen av en liten go kille som tyckte jag skulle komma upp till öland, så får se till att planera in de en helg =)

Hade varit super kul att se hur S och Jens och Lillen bor och även hur mina 2 andra brödrar bor, då 3/4 rödrar har bestämmt sig för att flytta till öland.


Nä u är de frulle time =)


Vad ska ni göra idag?

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 15 februari 2011 20:24

Så nu håller jag på att försöka få rätt på de här hem de funkar ju inte jag vill ha upp inläggen på facebook men de går ej, jag får spel så därför detta inlägg

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 15 februari 2011 20:09

Då kör vi =)

Igår var de toppen. Fick god mat och massa mys =) Blev att  kolla en film sen var de bara kolla tv och mysa. En perfekt Alla Hjärtans dag om ni frågar mig =)

 

Idag har de varit att arbetsträna och sen har vi inte gjort så mycket med än fixat mat som står i ugnen nu =)

 

Blir fisk becon advokado och masa annat gott. Jag aknske skulle satsa på något inom resturang istället har ju blivit kul att laga mat, hmm tåls att fundera på.

 

För er som de är första gången som är inne på vår blogg ska ni veta att vi är två som boggar fast de är mest jag(emma) som bloggar, Jonas bloggar bara ibalnd. Men men jag vet att ni är en del som förljer med blggen ändå och de gillas =)

 

Blev en prommenix i morse och så härligt förutom att de bålste som f*n men men de är bara att leva med vi bor ju trots allt i malmö =)

 

Blir nog en prommenix imorgon med sen blir de tilll att arbesträna för min del.

 

Nu ropar Jonas så får hjälpa han med maten =)

 

Hur har eran dag varit>?

 

Puss

Emma

Kul

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 15 februari 2011 20:04

Så då skriver jag igen =9 Vi har byttat till dennna bloggen sitället för de är roligare här =P HAhha

 

Hoppas ni hänger på  vårat liv på denna bloggen och förjer med oss. Det hade varit kul om ni även lämnar en komentar eller 2 i balnd =)

 

Puss

Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards