Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 4 januari 2012 18:20

Ska jag vara ärlig har jag haft lite blogg torka dessa dagarna, men nu är jag in the game igen. Blev jobb ett par timmar idag vilket var kul :) Dock är de ju alltid kul att jobba :) efter jobb åkte jag och Jonas hem till mormor och Bengt för lite fika och sen nu har vi bara varit hemma. Ska snart iväg för att gå ut och gå med Mia, trots attde är full storm.... Hahha... Blir antagligen massa skit snak med ju :) sen om så måste jag ju lägga till en sak till jag har bytt bröllopsblogg till www.brollopsmagasinet.se/urenbrudssynvinkel så ni får gå in där och kolla läget, jag försöker att uppdatera den egens om dagen om inte mer men de handlar endast om grejor som rör de kommande bröllopet så förlj den bloggen istället ont vill veta något om bröllopet. Jag kommer inte blogga något direkt om bröllopet här utan de blir där. Hur har ni haft de?Puss Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards