Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 8 augusti 2011 18:11

Då var de ett tag sen jag skrev man ja denna gången har jag en ra anledning =) Vi har fått en ny bebis i familjen, en liten hanniball på ungefär 14-  15 veckor =) Allså en kattunge =)


HAr även gått i skolan, jobbat lite, varit på bio med Mia och kolat på bridsmad eller hur de stavas =9 Sjukt bra film som vi skrattade =)

Sen har vi hat fullt upp med lille hanniball =)


Belv skola och jobb idag vi gjorde lite markadsföringsgrejor i skolan seefter två lektioner så at säga aå körde jag ner till korvlådan i skanör =P Hehhe var helt okej att jobba dock inte så mycket att göra så jag fick min läxa gjord med skönt, slipper jag den imorgon =)


Imorgon blir de att jobba =)


Nej nu ska jag käka =) Jonas har  gjort kyckling cocos och currysås mummmssss =)


Hämt för er då?


Puss

Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards