Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Lite film tips =)

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 16 augusti 2011 16:45

Blev ingen blogg igår, då jag inte ens satt igång datan.


Hur var gårdagen då? Jo först skola, kul kul =) Är ju inte precis så jobbigt så de gick super bra =)

Efter de belv de hem till mormor och bengt och fika , sen en snabb tur till mobilia och efterd e blev de att träffa Lisa, Ida, Tanja, Lukas och Linnea upp i stan för en fika =) Trevligt värre =9 Massa massa prat om gamla tider och så =)


Blev hemgång vid sju tiden och när rjga väl kom hem bestämmde jag och jonas oss för att åka och hyra film så sjukt bra den var garvade som bara den =) Även mamma kom och kollde på filmen =)


Ni bör se den, jag skattade sjukt mycket =) Och två en underbara skådespelare =)


Hur har dagen idag varit då?

VAr uppe halv sju och gick en runda =) Super nice väder och skönt att komma up så på morgonen =)

Efter de bara slapade jag jag  och sen gick jag hem till mormor och bengt och fikade lite =) Även Nobbe och kusinvitamin var där =)


Och nu är jag hemma hos mamma. HAr precis gjort klart läxan till imorgon. De kan jag säga är nåot jag inte alls gillar med skolan de är läxa de känns bara så fel. Jag ar liskom klart helt med skoaln innan jag hann fylla 20år och nu ska man ha läxa igen, inte kul alls, men som tur är det enkelt och man behöver inte direkt plugga något =)


Jonas jobbar hela dagen sen har han träning men vi får se vad kvällen bjuder på =)


Vi träffade sanna och micke härrom dagen och kollade på denna filmen


även denna filmen skrattade jag sjukt mycket till så har ni inte set den så gör de =)


Hur har ni haft de?


Puss

Emma


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 3 februari 2012 13:25

Börjar med att skriva lillebror hörde av sig inatt, så vi vet att han är okej iaf. Sitter på jobb just nu och har lunch. Har fått in massa nya badkläder som är så fina. Så ska ni shoppas badkläder är de twilfit som gäller okej? Om. Dagen och mo...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 21:29

Min lillebror är försvunnen Är de någon som set eller hört ifrån han så hör av er till mig emma på 0707514122 eller enligt nedan Efterlyser Marco Arvebro, sist ngn i familjen hörde ngt från honom var förra ons, är det någon som hört eller sett ...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 10:13

Då är de jobb som gäller idag och iväg på spa :) hade behövt komma till jobb tidigare men ja jag kunde inte avboka de och välja en annan dag tyvärr. Blir ju även jobb imorgon så de är nice :) Sen har min ena lillebror försvunnit Marco arvebro. H...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 26 januari 2012 22:03

japp, då började man agen med att köra mamma till någon kurs som hon skulle gå via jobb =) så de var upp vid halv åtta tiden =) Efter der var de hem fixa frulle sen göra sig klar för att åka och fixa med banken =9 Vilket allt gick jätte bra =9 sen ha...

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards