Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 15 juni 2011 19:10

Onsadg och jag är helt lost på dagaran men men.



Började dagen med en morgon prommenad och var ute och gick en timma som valigt =) De är ganska skönt att gå ut halv 7 på morgonen och vara hemma en timme senare man har hela dagen framför sig och kan få någonting gjort =)

Blev hem till mormor sen för att fika och lite så =)

Efter de bar de ner mot stan för att kolla en lokal men vet i yusan om de var något en fin lokal men inga pakeringsplatser hur lyckat är de??


Efter de blev de iväg och fixa till Alvins presenter till fredag då min lille söta kusiin blir ett år, tiden går så sjukt snabbt kändes som igår när man höll en liten fågelunge och nu är han en liten kille ju =)


Niu är jag hemma hos mamma har massa beställningar till imorgon eller ja massa och massa men fyra tråtor iaf så de är nice =)


Vill så gärna hitta en lokal till en bra hyra så jag kna komma igång på riktigt igen vill inte bara gå hemma utan att göra något så tips på lokal är alltid välkommet =)


JOnas har match idag så han är borta hela kvällen, men blir massa mys sen när han kommer och käka massa melon =) Gott gott gott =)


Händer annars i veckan då?? Imorgon, hmmm vet inte hur själva dagen ser ut men jag ska iaf på home party på kvällen hemma hos Sanna =) Så de blir super nice =)


Fredag är de barnkalas som gäller för hela slanten =) Hihi kommer blir super kul och har vaälrdens coolaste present till han ;)


Lördag är de tvätt 7 på morgonen och städa städa städa =) Och packa. PÅ kvällen dock bär de av till skurup för att fira Dannes 25årsdag Ann-sofies 22 årsdag och Mattias 19 årsdag =) Hoppas jag fick rätt på åldrarna men de tror jag =P


Söndag ka vi ha lite kalas för Katten Oskar som fyller ett år på fredag =9 Ska även packa in i bilen då =)


Sen bär de av till Stockholm/Dalarna på måndag =)


Känns som de är fullt upp i veckan men de är bara kul =)


Hur har ni haft de??


Puss

Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards