Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 16 juni 2011 21:16

Då har jag varit på home party hos Sanna =) Super nice och super fina grejor ni kan kolla in hemsidan www.zbh.se Hur har dagen annars varit då? Kördae jonas till jobb i morse sen en snabb sväng till svansjön och säga hej typ =)Efter de och plocka lite och så sen fika hos mormor och där insåg jag at jag var tvungen att åka och köpa allergidroppar till ögonen akut typ såg inget på de ena ögat och jag höll på att plocka utt de för att kunna klia typ. Så när mamma slutade jobba var de snabbt till mobila och fixa de, blev dock även en söt klänning =P (bild kommer)Ibland kan man ju inte låta bli enkel och söt Efter de hem och fixa fläskpankaka till middag =) Gotti gott gott, Sen iväg till Sanna och nu är jag hemma så fullt upp hela dagen =)Imorgon rä de typ samma sak fullt upp.Nu ska jag vara social mot min kära sambo =)HUr har ni haft de idag??PussEmma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards