Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 8 juli 2011 00:16

Då är man tillbaka i malmö igen =)

Borta bra men hemma bästa =) Dock älskar jag stockholm som stad och tycker de är grymt synd att den ligger 60mil bort. Hade den bara vait 10 mil bort hade jag inte tvekat en dag utan flyttat dit.


Menmen nu är de 60 mil.....


Vad har vi hittat på iadg då?

Blev en tur på hörby marknad mad mamma och Jonas och var och fixade massa grjor innan de.

Sen belv de fika med mamma och prata massa skit när vi kom hem =)

Och sen under hela kvällen har vi möblerat om =)

Känns som jag alrig blir nöjd med hur de ser ut men ja. Just nu är jag iaf nöjd med allt utom köket.

Längtar till vi kan ta tag och fixa till köket så de blir ett super kök som man trivs i =)

 

Hur ser dagen i morgon ut då?

Jonas ska på intervju sen blir de kankse att fika hemma hos mormor och bengt sen får vii se vad dagen bjuder på. ska få klar med de sista här hemma =)


Hur har ni haft de??


Puss

emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards