Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 26 juli 2011 21:18

         Så då börjar man inlägget med lite bilder =) Belv en trip till Limhamn därjag fick detta linnet =) Super snyggt på =) Blev även en snabb trip till mobilia där de blev en bh, sjukt nice när men hittar en i rätt storlek och super nice pris =) Jag gjorde en ett årstårta härrom dagen som jag blev mega nöjd med =) Och jag fick ett sms av dom som beställt den att dom var jätte nöjda så är ju tvungen att visa den blev så glad att höra att dom gillade den =) Sen ska jag på 25årsfest i agusti så då är den vita klänningen ett alternativ =) Den ser inte så mycket ut men den är sjukt fin på =)


HUr har eran dag varit?


Puss

Emma

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 26 juli 2011 12:11

Japp, då har man jobbat idag med =) Nice. Dock var de ju strömavbrott när man gick upp idag, men inte på jobbet så de var skönt =)


Igår blev de hem till Sanna och mIcke och kolla skäckfilm på kvällen, super läskig film dock blev jag så besviken på slutet men jag hade inte räknat med någon bra slut då de nästan aldrig är de i skräckfilmer.


Vet inte ritigt vad dagen bjuder på vi får väl se. Ska kanske hitta på något med mamma mormor och bengt men vi får se. Känns som man borde göra något men ja vad är ju den stora frågan.


Har även fått dille på fattigbondräng med tommy körberg fårga mig inte varför men den är så bra, så ärlig på något sätt.

Ingen som har ett extra jobb över bara några timmar i veckan hade funkat super mer hade med funkat super???


Ska tvätta sen ikväll sen bör jag städa bland mina kläder med men de är så trist när man känner att de inte får plats typ. Blir även träning idag känner att de är ett måste =)


Vad händer för er idag? Hur var kvällen igår?


Puss

Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards