Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Rubrik saknas

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 15 februari 2011 19:53

Då var de super länge sen igenJapp var jätte länge sen vi skrev manman så är de. Vi har haft fullt upp med allt och inget känns de som =)Vi hade inflyttningsfest ihelgen =) Super kul =) Tack till alla som kom och tack för alla fina presenter =)Hur ser vår vecka ut då?Idag har de varit jobb för båda =) Jag är redan hemma men JOnas har träning i lund kl. 17-30 tror jag de var och han jobbar i åkarp innan de så han klär inte vara hemma fråns ikväll nån gång. Menmen jag får väl roa mig här hemma med någon =) Imorgon är de jobb för båda som gäller =)Sen oå kvällen är de middag med Malmö konditro förening för min del, vet inte alls vad Jonas ska göra..Onsdag Jobb för jonas och jag ska till almi på möte sen träffa Sanna =)Torsdag är de opration för min del sen vet jag inte lär väl inte alls göra något känns de som.Fredag får vi se men om jag orkar så blir de en tripp till trelleborg på kvä'llen för att fira Emelie =)Sen får vi se vad som mer händer =)Får se om jag hinner senare idag och pallar så lägger jag upp nån bilder från helgen =)// Emma2010-08-30 @ 14:51:39 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () -------------------------------------------------------------------------------- Nu ska vi skriva =)Nä, nu är de så att vi ska försöka att blogga så mycket som möjligt =)Jag(emma) kan ju börja med att berätta att vi har sagt upp lokalen i skurup, dvs att jag kommer inte ha kvar bageriet där. Men jag letar förfullt efter ett nytt cafe inne i mlamö =) Som jag Och Jonas kommer att köra ihop till en stor del =) Så nu kommer de bloggas mycket om att vi ska hitta ett nytt ställe som är de perfekta för oss och ett inne i mlamö så vi kommer in till storstaden o slipper denna hållan =)Vad har mer hänt för skoj, vi har fått hem vår lillekatt =) Blev en liten Oskar =) visst är han söt???Händer idag då? Fixa o sånt kul här hemma, städa tvätta med mera =) sen blir de en tripp till mosbykaffestuga med mamma =9 Ska bli sååå mysigt ser vi fram emot =) Sen ska vi gosa med vår lille Oskar =) fast de gör vi hela tiden ändå men ja ännu mer =P Imorgon vad händer då?? Jonas ska på möte och jag ska ju jobba som alltid =) Japp,jag(Jonas)ska på möte i åkarp,där jag jobbar som barnskötare,och ska prata med rektorerna om jag kan få nåt mera åt heltidsanställningshållet(just nu innan jag och emma ska börja jobba tillsammans). Ska grilla dem väldigt mycket då. Sen ska jag jobba på tisdag i åkarp på skolan med fritidsbarnen sen hem och mysa med oscar(emma också då hehe=P).Onsdag blir de möte igen fast i malmö på en förskola som har en tjänst där(håller tummarna för det nu!). Vore skönt och dra in lita pengar igen. Torsdag bjuder på att Emma och jag ska till malmö,limhamn på möte med banken för att slå spiken i kistan för detta med fiket(återigen håller vi tummarna) sen innan de så har Emma tårtbjudning på bageriet för några som ska gifta sig(är stolt över min lilla kicka!)Håll er uppdaterade och kolla in vår blogg hela kommande vecka så får ni veta hur allt gått. Hade gött så länge allihopa!!//Emma och Jonas2010-08-15 @ 13:13:27 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks () --------------------------------------------------------------------------------Lääännnggee sen vi skrev juuJapp, de är ju evigheter sen menmen. Har varit fullt upp känns som vi hade behövs fler timmar på dyngnet =)Helgen har varit nice =)Middag hos mamma i fredags=)Sen igår var vi hos vivan och Glenn =)Och idag har vi kört en runda och varit hemma hos Gustav =) Så en trevlig helg =)Ska försöka att vi uppdatera mer än vad vi gjort =)// Emma2010-08-08 @ 19:52:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () --------------------------------------------------------------------------------Skåne igenJapp, då var vi tillbaka i skjåne och hemma igen =)Har haft en super sita vecka istockholm =) Och hoppas på att vi snart åker upp igen =)Vad bjuder dagen på då?Först ska vi åka och fixa lite grejor, sen är de jobba som gäller =)Så blir några fler rader och lite bilder senare idag =)//Emma2010-08-01 @ 12:16:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 3 februari 2012 13:25

Börjar med att skriva lillebror hörde av sig inatt, så vi vet att han är okej iaf. Sitter på jobb just nu och har lunch. Har fått in massa nya badkläder som är så fina. Så ska ni shoppas badkläder är de twilfit som gäller okej? Om. Dagen och mo...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 21:29

Min lillebror är försvunnen Är de någon som set eller hört ifrån han så hör av er till mig emma på 0707514122 eller enligt nedan Efterlyser Marco Arvebro, sist ngn i familjen hörde ngt från honom var förra ons, är det någon som hört eller sett ...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 10:13

Då är de jobb som gäller idag och iväg på spa :) hade behövt komma till jobb tidigare men ja jag kunde inte avboka de och välja en annan dag tyvärr. Blir ju även jobb imorgon så de är nice :) Sen har min ena lillebror försvunnit Marco arvebro. H...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 26 januari 2012 22:03

japp, då började man agen med att köra mamma till någon kurs som hon skulle gå via jobb =) så de var upp vid halv åtta tiden =) Efter der var de hem fixa frulle sen göra sig klar för att åka och fixa med banken =9 Vilket allt gick jätte bra =9 sen ha...

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards