Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Lite kort =)

Känns alltid som man vill börja skriva igen så blir de inte av så nu ska jag inte ens skriva att jag tänker börja skriva varje dag utan vi får se hur de blri lite inlägg då och då iaf=)


Igår blev de en tur till centersyd och sen burlöv center. Köpte en klänning som jag aknske ska ha på Ellinors 25årsfest men de beror på väder är de fint väder tar jag den är de dåliugt väder tar jag den jag har fått låna av jonas mamma =) Men någon av dom blir de=)

Hittade även en annan klänning som var super söt en rosa och den satt sjukt bra men är den kvar i sluatet av veckan var de menningen jag skulle ha den annars inte.


När vi kom hem så kollade jag och joans på paficic(eller hur de stavas) Sjut bra iaf så har ni inte set den så kolla den. Vi satt i 4timmar för någon dagen sen och kollade och igår satt vi först 2 timmar sen ner till gymmet sen 4 timmar till så de blev att vi kollade klart på hela serien. Helt sjukt vad dom gick igenom  där på andra sidan.


Idag har jag jobba, sen bar de hem till mamma för artt käka frulle och nu får vi se vad resten av dagen ger.


Nu undrar alla hur har de gått med lokal till företaget. Säger såhär vi kankse har en vi aknske inte har en . Vi får se.


HAr iaf loakl till min 25årsfest nu så de är sjukt nice. Tänke få inväg inbjudningarna i veckan. Så ni som kommer dit får ta med er festhumöret och festa sdom aldrig förr ;) =P


Vad som händer resten av veckan? Vet inte mer än jobb. Sen bllir de väl att fixa lite andra grejor och söka loite jobb och lite sånt smått och gott =)


Hänt för ert då?


Puss

Emma



 
 
Ingen bild

Mia

25 juli 2011 21:25

Åh, nu blev jag nyfiken! :D :D

Emma & Jonas Noblin & Ernemar

26 juli 2011 12:11

Jasså?? På vad då?? =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 3 februari 2012 13:25

Börjar med att skriva lillebror hörde av sig inatt, så vi vet att han är okej iaf. Sitter på jobb just nu och har lunch. Har fått in massa nya badkläder som är så fina. Så ska ni shoppas badkläder är de twilfit som gäller okej? Om. Dagen och mo...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 21:29

Min lillebror är försvunnen Är de någon som set eller hört ifrån han så hör av er till mig emma på 0707514122 eller enligt nedan Efterlyser Marco Arvebro, sist ngn i familjen hörde ngt från honom var förra ons, är det någon som hört eller sett ...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 10:13

Då är de jobb som gäller idag och iväg på spa :) hade behövt komma till jobb tidigare men ja jag kunde inte avboka de och välja en annan dag tyvärr. Blir ju även jobb imorgon så de är nice :) Sen har min ena lillebror försvunnit Marco arvebro. H...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 26 januari 2012 22:03

japp, då började man agen med att köra mamma till någon kurs som hon skulle gå via jobb =) så de var upp vid halv åtta tiden =) Efter der var de hem fixa frulle sen göra sig klar för att åka och fixa med banken =9 Vilket allt gick jätte bra =9 sen ha...

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards