Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Redan fredag

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 29 juli 2011 10:01

Redan fredag, denna veckan har gått snabbt =)

Har jobbat på morgonen idag som vanligt =) Är ganksa nice att komma upp på morgonen =)

Hur blev dagen igår då?? GJorde inte så mycket mest bara slappade var med mamma på mobilia ett snabbis sen hem. Så åkte jag och Jonas och lämnade in hans mobil för 2gången på ett halv år sen körde vi en runda kollade upp var de är jag ska gå i "skolan" och lite så =) Blir att jag ska läsa på handels collage, det är ett projekt via arbestförmedlingen så förhoppningsvis ger de mig ett jobb. är sjukt trött på att bara gå hemma vill jobba tjäna pengar och kunna leva. Som jag skrivit innan har jag kankse kankse inte en lokal på g vi får se men just nu är de skola som gäller. Har jag en lokal så får jag ändå inte veta de fråns om typ en månad eller så....


Händer nu idag då? Täkte gå hem till mormor och bengt och fika sen blir de kankse sen tur hem till mamam sen blir de bara slappe kväll med Jonas och massa film känns de som =) Jag ska ju upp och jobba imorgon så de blir inga större äventyr =)

Men imorgon är de partaj som gäller hemma hos micke och Sanna och de kommer bli så balll =) Men då kommer vi till den eviga frågan. VAD SKA JAG HA PÅ MIG????


Känns som jag har en helt klädkammare full av söta kjolar klänningar toppar linne ja allt, emn inget jag kan ha på mig. Är de för man har blivit för bortskämt när man var yngre och kunna köpa något nytt varje gång? Känns som de kan beror på de.... Men så är inte läger nu så måste ta något av de där gamla, men vad??? Känns som jag vill ha en klänning, dock vet jag inte vilken känner inte för någon av dom ,men jag har väl ändå en ca 30 st att välja på till morgondagen. Men man kan ju aldrig få för mycket känningar så, ja vi får väl se. Jag gillar ran där har man kunnat fynda klänningar som är super snygga och söta för 50kr st och de passar min perfekt så blir kankse en runda till någon affär och se om jag kan få tag på något sånt billligt eller helt enkelt ta en gammal....

Nog om mina klänningar


HAr ju hållt på med mina inbjudningar till 25årsfesten men har inte fått iväg dom än. Varför fattar jag inte, har dock någon adress till jag behöver men jag kan ju skicka dom senare och ta posta dom jag har. är ändå en del. HAr iaf fixat på face så ni som är bjudna vet om de iaf =)


Är på jackt efter någon bra blogg att läsa men hittar bara trista. Kändis bloggarna är tooo mutch så överdrivet vissa av dom iaf. Sen "vanliga bloggar" handlar ju bara om hästar och 14brudar och sjukdommar, dock kan de vara intresant att läsa om dom som är sjuka och hur dom kämpar och allt men man blir ju så sjukt lesen när de inte går åt rätt håll. Så har ni tiåps på någon bra blogg så ja tack =) Sen är där ju kompis bloggarna med men de är typ ingen kompis som bloggar längre bara typ sannixen =)


Händer för er idag?

Och har ni något bra blogg tips?


Puss

Emma 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 3 februari 2012 13:25

Börjar med att skriva lillebror hörde av sig inatt, så vi vet att han är okej iaf. Sitter på jobb just nu och har lunch. Har fått in massa nya badkläder som är så fina. Så ska ni shoppas badkläder är de twilfit som gäller okej? Om. Dagen och mo...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 21:29

Min lillebror är försvunnen Är de någon som set eller hört ifrån han så hör av er till mig emma på 0707514122 eller enligt nedan Efterlyser Marco Arvebro, sist ngn i familjen hörde ngt från honom var förra ons, är det någon som hört eller sett ...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 2 februari 2012 10:13

Då är de jobb som gäller idag och iväg på spa :) hade behövt komma till jobb tidigare men ja jag kunde inte avboka de och välja en annan dag tyvärr. Blir ju även jobb imorgon så de är nice :) Sen har min ena lillebror försvunnit Marco arvebro. H...

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 26 januari 2012 22:03

japp, då började man agen med att köra mamma till någon kurs som hon skulle gå via jobb =) så de var upp vid halv åtta tiden =) Efter der var de hem fixa frulle sen göra sig klar för att åka och fixa med banken =9 Vilket allt gick jätte bra =9 sen ha...

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards