Alla inlägg den 8 september 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 8 september 2011 11:21

JApp, kort dag i skolan kom dit och sen fick jag gå hem igen, har ju allt klart som skall vara klart så =)

JOnas och jag körde bil till skolan idag för att vio skulle åka tyill ikea direkt men vad hjälptde de när jag slutade innan jonas hann börja, så nu är jag hos mamma och kollar lite på dtan, då vår data inte har ett virusprogram så vill jag inte använda den hemma.  Men jag ska köra och hämta jonas nu snart för att sedan bege oss till ikea och kolla kök =)

JOnas ska även hämta soin cykel sen idag så då blir de trill att börja cykla istället =) Nicenice =)


Imorgon har jag inte planer, tror jonas har skola sen vet jag inte vad som händer.

LÖrdag träffa Vivan =)

Och söndag träffa Anna =)


Det är typ min helg, Hade dock känt för att festa till de lite fgår se om man kan få in de med =) HAde varit nice =)


Borde även träffa Mia enn dag, så Mia hör av dig när du kan ses??


Har även lite andra planer för helgen men de kommer blider på de nästa vecka =)


Händer öfr er då??


Puss

Emma


Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards