Alla inlägg den 14 september 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 14 september 2011 15:27

Då är man hemma hos mamm idag igen, ska hjälpa henna att sätt upp lite grejor =)

Igår träffade jag Mia och efter de så hem äta lite senåkte JOnas på träning och jag åkte till Maxi för att handla =) Efter han kom hem gjorde vi inte så mycket mest slappade.


IOdag har jag varit i skolan en snabbis, varit och kollat kök på Lutz och en sväng till Butiken Pumpan som ligger i lamhhamn =)

Redsten av dag då? Blir de att hjälpa mamma med de hon ska ha upp sen hem och fixa lite =) Och kolla någon bra film med JOnas ikväll, han har fått ont i ryggen så de blir inte att göra så mycket idag ...


Här kommer lite bilder jag loovat =)


             


Lite bilder fån babyshowern och bild på mina besbis hanniball och oskar och även lite bilder från flotten och någon egobild på mig med min fina rosa tröja=)


              



Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards