Alla inlägg den 13 september 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 13 september 2011 11:09

Tisadg =9 Började dagen med att gå ut och gå med mamm en timme typ. Nu har jag precis duchat så snart bär de av till martin olsson och handla lite =)


Sen blir de att träffa Mia med idag trevligt trevligt =) Hon kom ju på hur man skickar ett sms =P HAhah nej bara skoja =P


Igår blev de inte mycket mer än vara här hos mamam sen hem käka och kollade på

Sharpay's Fabulous Adventure =) Så tjejig men så kul och sååå mycket rosa =) Jag gilklade den men de är en typisk mig film =P Hhahha



Där är lite budsakp i den =) Kan även tillägga att vi har disney cahnnal så det var där jag såg den =)

Efter de blev de upp istan och köpa latte hem till mamma och drak dom med henne hon fick givetvis också en=P Fixade med bordsplaceringen till min 25årsfest =9 Vilken nog blev bra känns så iaf =)


Händer för er idag??



Puss

Emma


Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards