Alla inlägg den 29 september 2011

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 29 september 2011 14:34

http://prezi.com/peqwte7k5hol/1/


Kolla in denna länken! =)

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 29 september 2011 14:30

http://prezi.com/peqwte7k5hol/1/


gå in och kolla läget där =)

Av Emma & Jonas Noblin & Ernemar - 29 september 2011 12:06

Känns som jag hade kunnat skriva hur mycket som helst är ju jätte längesen jag hade tillfälle att skriva =( Men jag kan ju börja med att jag har träffat Sandra och Pontus och de var kul =) Sen i helgen var de födelsedagsfest för Micke W, och de blev att sova där till söndagen, sen har de varit tvätta och städa hemma som har gällt. BLirju besök på fredag från stockholm =) Sen kommer de lite andra människor med så ja man känner ju att lägenhten måste se bra ut =P De har varit att fixa massor till festen på lördag, allt från vishäfte göra om bordsplaceringen för 5 elelr 6 gången tror jag de är så ja fullt ös sen har jag varit i danmark med mamma mormor och bengt och handlat vin och vi drog på oss p-böter men men ja sånt händer men surt. JA så de är bara massa såna grejor... Sen så lägger vi på magkatarr förkylning och ont i ryggen på de så har vi min vecka =p JAg har även varit på Ikea med lille bror hans tjej och lilla Elin eller ja hon är ju över  2år nu men de är ändå lilla Elin =) Idag har de baka för hela slaten Jonas skulle vara snäll och fixa de sista. Sen har jag även en tårt beställning till imorgon =) Så de är full rulle =) Nej nu ropar mina maränger så ska hugga tag i dom =) Har ni haft för er då??


Puss

Emma

Presentation


Kul att ni hittade våran blogg =)Denna bloggen handlar om vårt liv ihop, vår vardag med våra små pluttar Våra katter Oskar och Hanniball med andra ord. Hur de är att leta jobb, fia i lägenhet och hitta rätt med alla utmaningar som livet ger oss. Följ med

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards